SM Mlekpol prezentuje NATURĘ DOBREGO SERA
2022-06-08 08:51:23
Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego musthave, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie,social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych.
Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych składników codziennego menu. Dlatego zawsze warto mieć go w swojej lodówce.Sprawdzi się zarówno na szybkie śniadaniewtradycyjnych kanapkach, do przekąsek na zimno, jak i do bardziej wyszukanych, wytrawnych dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanki.Urozmaici także deskę serów na wieczornym przyjęciu.
Wszystkie sery Mlekpolu wyprodukowane są z polskiego mleka. Co więcej, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami oraz Gouda mogą poszczycić się certyfikatem „Jakość Tradycja”, który przyznawany jest produktom wysokiej jakości z uwzględnieniem tradycyjnych metod wytwarzania. Tereny, z których pochodzi surowiec, to najczystsze rejony naszego kraju. Dlatego sery Mlekpolu wywodzą się wprost z natury i to właśnie dzięki niej ich skład oraz smak jest tak dobry. To zaleta, o której warto komunikować i szeroko informować konsumentów
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Kreacje podkreślającechyproduktów, takie jak polskie pochodzenie, wysoką zawartość wapnia i białka, a także prosty skład. Benefity te sąkomunikowane na charakterystycznych, kolorowych opakowaniach, zapadających w pamięć.Więcej informacji na stronie: www.naturadobregosera.pl.
Błędnie przepisany kod, przepisz powyższy kod wspak.
Komentarz został wysłany poprawnie i czeka na akceptację