Marka Mazurski Smak zachęca do posmakowania Wielkanocy po mazursku
2023-03-08 08:43:56
Od 6 marca 2023 roku marka Mazurski Smak promowana jest w nowej odsłonie kampanii pod dobrze znanym hasłem „To się bierze z natury”. Pierwszy etap działań marketingowych przypada na okres poprzedzający Wielkanoc, w którym kupujący poszukują znanych i sprawdzonych produktów, by przygotować potrawy oraz wypieki na świąteczny stół.
Komunikacja Mazurskiego Smaku, dzięki charakterystycznym akwarelowym kreacjom, sprawi, że Wielkanocy po mazursku – na łonie natury i z tradycyjnym ciastami, takimi jak mazurek czy babka – posmakuje aż 5 milionów konsumentów.
Działania marketingowe prowadzone będą w kanale digital, obejmą też największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca marki z influencerami na Instagramie i TikToku, którzy przygotowując mazurek po mazursku, zachęca swoich fanów do użycia produktów Mazurskiego Smaku.
Miniony rok w piętnastoletniej historii marki Mazurski Smak okazał się najlepszy pod względem wyników mediowych. Dzięki różnym kanałom dotarliśmy z komunikacją do 10 milionów konsumentów. Wobec tak imponującej liczby odbiorców kampania „To się bierze z natury” będzie kontynuowana także w tym roku, by poszerzać świadomość marki oraz, zwłaszcza w okresach około świątecznych i latem, zadbać o promocję mleka, śmietany, twarogu czy masła Mazurski Smak– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Błędnie przepisany kod, przepisz powyższy kod wspak.
Komentarz został wysłany poprawnie i czeka na akceptację