Bardzo mi MILKO! – sięgnij po przyjemność
2013-07-01 17:49:47
W lipcu, w największych polskich miastach, rusza kampania outdoorowa marki Milko. Na tablicach przy głównych ulicach i w centrach wielu miast Polski zobaczymy plakaty z hasłem „Bardzo mi Milko” zachęcającym do sięgania po przyjemność płynącą ze spożycia produktów marki.
Przekaz zaadresowany jest do młodych ludzi, którzy cieszą się życiem i doceniają nawet drobne przyjemności jakie ono przynosi. Proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło wskazuje na radość z życia, przebojowość i otwartość. Ma na celu wzmacnianie i utrwalenie wizerunku marki Milko wśród ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalny smak.
W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski pojawi się niemal 1700 billboardów. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie konkurs w Internecie dla najbardziej kreatywnych Konsumentów.
Właścicielem marki MILKO jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z Grajewa. Produkty MILKO dostępne są na polskim rynku od 2003 roku.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Publicis. Realizuje ją dom produkcyjny Summer 76. Zdjęcia wykonał Krzysztof Opaliński.
Błędnie przepisany kod, przepisz powyższy kod wspak.
Komentarz został wysłany poprawnie i czeka na akceptację