Zakochaj się w Łaciatym
2016-08-30 11:11:34
Zakochaj się w Łaciatym. Rusza wyjątkowa kampania reklamowa mleka
od SM MLEKPOL. Krótka historia romantycznej miłości i co z niej wynikło. Kampania marki Łaciate jak zwykle zaskakuje.
Inwestujemy w przyszłość. Polski konsument się zmienia. Warto mu przypomnieć źródło naszego Łaciatego - zdrowego, naturalnego mleka od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. Łaciate istnieje już ponad 20 lat. Wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce. Nie osiadamy jednak na laurach. Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i pozytywnie kojarzonej jak Łaciate. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL z Grajewa.
Dlaczego mleko Łaciate jest „Białe po mamie i zdrowe po byku” będzie można przekonać się już z początkiem września. Wtedy rusza kampania reklamowa zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, tematycznych jak również kampania VOD w Internecie. Spoty będą emitowane do końca roku. We wrześniu pojawią się także bilboardy. Przez miesiąc blisko tysiąc tablic będzie widocznych w największych miastach Polski.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett.
Spot wyreżyserował duet Jakubowska/Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Błędnie przepisany kod, przepisz powyższy kod wspak.
Komentarz został wysłany poprawnie i czeka na akceptację