SM MLEKPOL odsłania tajemnicę
2017-06-06 17:19:50
Producent z Grajewa zaskakuje konsumentów. Jak się okazuje firmą ukrywającą się za hasłem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego jest spółdzielnia mleczarska
MLEKPOL, produktem - Maślanka Mrągowska.
Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycji – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu.
Idea zatrudnienia do kampanii naszych pracowników bardzo nam się spodobała. To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą jak doskonały jest to wyrób począwszy od surowca po produkt końcowy. – dodaje Ewa Gromadzka.
6 czerwca w Comfort Food Studio w warszawskich Koszykach odbyła się konferencja prasowa, podczas której ujawniono kolejne etapy kampanii, zaprezentowano film z kulisów jej powstawania, przedstawiono głównych jej bohaterów.
Prawdziwą gwiazdą konferencji była oczywiście Maślanka Mrągowska, o której prozdrowotnych właściwościach opowiedziała dietetyczka, propagatorka świadomego odżywiania – Anna Radowicka.
Błędnie przepisany kod, przepisz powyższy kod wspak.
Komentarz został wysłany poprawnie i czeka na akceptację