Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego.
2017-08-31 19:24:33
Wyjątkowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej od SM MLEKPOL wchodzi w III etap realizacji.
Z początkiem roku szkolnego rozpoczynamy kolejną odsłonę kampanii Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego. W trzecim etapie hasłem przewodnim będzie Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego. Tym samym chcemy zwrócić uwagę na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najważniejszych osób na świecie – naszych najbliższych. – mówi Ewa Gromadzka kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
Oprócz komunikacji na bilboardach w całym kraju, 1 września wystartuje aktywacja konkursowa zarówno na stronie internetowej niejembyleczego.pl jak i facebookowym fanpagu: facebook.com/Niejembyleczego.
Zadanie konkursowe polega na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie np. mama, dziecko, mąż, przyjaciółka i przesłanie przepisu na danie, oczywiście z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej, którym uczestnik zabawy okazuje swoją dbałość o najbliższą sobie osobę. Aktywacja potrwa do 26 października, będzie składała się z 4 sekwencji. Po zakończeniu każdego 14 – dniowego etapu wybierzemy laureatów i nagrodzimy ich. Szczegóły i zasady naszej zabawy można znaleźć na stronie www.niejembyleczego.pl oraz na fanpagu całej akcji. – dodaje Ewa Gromadzka.
Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali
swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła część Nie jem byle czego i tak pod szyldem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego pojawiła się Maślanka Mrągowska od SM MLEKPOL.
Błędnie przepisany kod, przepisz powyższy kod wspak.
Komentarz został wysłany poprawnie i czeka na akceptację